Recent Posts

Sunday, October 10, 2010

Class Trip

Beberapa hari lepas aku join class trip ke DOSH (Putrajaya) dan NIOSH (Bangi). Bangun pukul 3.30 pagi dan bertolak pukul 4.30 pagi. Gila lah, bukan senang nak bangun awal-awal macam ni.

Oh ya, 'OSH' bermaksud 'Occupational Health and Safety'. Dan hampir keseluruhan masa kitorang habiskan dekat Putrajaya.

Aku rasa banyak kali dah aku pergi Putrajaya tahun ni. Aku suka tempat ni. Luas, tak crowded, lanskap menarik. Aku rasa duduk seharian dekat sini pun takpe untuk tangkap gambar.

Hari yang panjang tapi sangat fun. Ni antara gambar-gambar yang aku tangkap hari tu. Kali ni aku edit gambar seminimal mungkin. Aku ubah tone dekat photoshop untuk beberapa gambar dan selebihnya aku edit brightness/shadows guna Picasa.







































5 comments:

kinawa said...

kawan kau yang botak memang sumpah cute dan ceria gila

32 said...

mau headphone tu.mau3.besar punya!

Afiq Hamid said...

kinawa,
Ye ke? penat aku edit muka dia okay! haha

32,
Hahaha kalau la tu handphone, memang syok lah!

32 said...

klw x salah, hand dgn head x sama.

bg kau sama eh?

Afiq Hamid said...

32,
alamak, type la bro!