Recent Posts

Wednesday, June 8, 2011

Zakuan+Ilham

1) Aku drive 3 jam dari KL untuk sampai ke kampung ni dekat Bota (Perak) dan terus shoot tengahari tu. Mula-mula aku jakun sekejap sebab first time drive pergi utara, dan first time jugak sampai tempat tu.

2) Bagi aku, wedding ni special, sebab aku kenal dua-dua pengantin. Dulu masa dekat kampus, selalu borak n jamming dengan Z. Dia selalu panggil aku rockstar, padahal dia lagi rockstar dari aku. Haha. Seronok shoot wedding diorang sebab sangat sporting dan family dia betul-betul jaga kebajikan (cukup makan!).

3) Sungai Perak pulak betul-betul belakang rumah dia. Berdiri situ sambil ditiup angin pagi memang syok.

4) Cuaca panas, memang mandi peluh hari tu. Bak kata kawan aku, Perak tengah ni panas lain sikit.

Apapun ni antara gambar yang aku tangkap hari tu.




















6 comments:

arcane said...

clap3 . heeee

and i miss perak!

athinabiha said...

a very beautiful bride..
n beautiful pics..
:)

Anonymous said...

utara mmg best!esp ipoh.:)
gambar dh cuci?

Afiq Hamid said...

arcane,
thanks! eh knape miss perak?

athinabiha,
thank you :)

Anonymous,
Ceh promote Ipoh eh? tak sempat nak singgah ari tu, next timee. gmbr sdg cuci. haha

Shamel said...

You just turned an ordinary place into a wonderland. Beautiful photos and people. Teruskan.
(somehow aku rase komen aku bunyi mcm spam). kan?

Afiq Hamid said...

shamel,
spam yang hensem, takpe. haha. thanks org perak! hehe :)