Recent Posts

Monday, November 29, 2010

Hujan.

Last week aku pergi tengok pelancaran album ke-3 band Hujan dekat Times Square. Aku rasa kali terakhir aku tengok Hujan mungkin tahun 2008. Masa tu diorang belum ada album lagi.

Ni antara band yang aku respect lah. Walaupun kena pulau, kena boo, diorang tetap gigih. Aku terfikir, Band ni semakin maju dan berjaya, tapi apa jadi dekat budak-budak yang boo diorang dulu?

Semua Gambar diambil dengan d90 dengan lens 18-105mm. Terima kasih kepada kawan aku yang sudi pinjamkan.























4 comments:

petulia said...

oh, sungguh terasa dengan kata-kata di atas..hehe
tapi gambar mmg style gila dan rambut noh pun style jugak!haha

Afiq Hamid said...

dsyairah,
Knape terasa pulak? haha. Rambut dia memang style, better dari rambut cendawan dulu. haha

petulia said...

sebab terasa macam termasuk dala golongan budak-budak tu..hehe
yep! rambut cendawan ala abu bakar elah dah tinggal sejarah..haha

Afiq Hamid said...

dsyairah,
haha,pengaruh abu bakar elah kuat lagu sampai sekarang.