Recent Posts

Monday, November 15, 2010

Pahang Buddhist Association Temple, Kuantan.

Temple ni sangat dekat dengan tempat aku belajar tapi ni first time aku masuk. Tak sangka dekat celah-celah pembangunan yang sibuk dekat kuantan ada tempat cantik dan peaceful macam ni. Bila aku masuk, terasa macam berada dekat dunia lain.

Masa ni aku datang dengan beberapa orang kawan lebih kurang pukul 8 pagi. Matahari baru nak naik dan cuaca still nyaman. Gila best.

Tempat ni dibuka untuk visitors dari 8 pagi - 4 petang.





















9 comments:

Shamel said...

Penah cuba nak g sorang2 tapi entah mane jalan nak masuk! (~_~")

admin@blogdiloz.com said...

cun beb.
flare kat gambar 2nd last tu cute gila.

keep up good work.
stylo.

AL said...

Nice view..but frankly aku rasa shot kali ni macam biasa je.Maybe sebab sunlight kot..

Aku memang x pandai bab2 technical in photoraphy tp serius aku lg suka shot2 yg before ni..erm,something is missing..I don't know.

Hope u don't mind with my comments haha..Just giving u my opinion.

Anyhow,keep up the good work Dude!!

athinabiha said...

Kat ne ni ek? Area petronas tu ke..?
waa.. Cam cool je tmpatnye. cantik. :)

Anonymous said...

cis, sebelah tempat sampah kan? aku ingat ada seketul bangunan aja mcm pix last tu. sbb mmg nampak dari tepi jalan...

cantik landscape gambar ni!

gunung. tasik, mmg feng shui kut? kat ipoh banyak tempat mcm ni

Afiq Hamid said...

shamel,
Oh, ade jalan belakang shell, senang je weh!

Diloz,
Thanks dude! :)

AL,
Haha, no prob, lain orang lain pendapat. Takpe, maybe gambar2 ni bosan sikit kot.

athinabiha,
Ha yupp, belakang petronas boleh nampak, try ah pegi, best.

Kelon Eric bana,
Tempat sampah mana eh? Taktau lah fengshui ke ape, tapi tempat ni peaceful n nyaman.

kinawa said...

Aku mmg saje duk tgh time tu sbb baju aku putih.style

alifzaimimra said...

nice! nak g sana gak nanti!

Afiq Hamid said...

kinawa,
Ya aku tau, ko memang berbakat. haha

alif zai mim ra,
pegi jangan tak pegi :)